Friday 30 September 2011

~ HILANG KEMANA SENYUMAN AKU ~

mood aku hari memang tak tahu entah kemana hilangnya, semua pasal kawan aku.. kalau lah dia tak buat aku macam nie, hari nie aku masih boleh tersenyum lebar seperti hari-hari lain..
penat aku cuba untuk senyum, tapi susah sangat, perit yang aku rasa, sangat perit.. rasa seperti nak lari dari semua nie.  susah aku nak terima, susah sangat, lebih perit dari kehilangan seorang kekasih. ini lah ujian yang aku kena terima dalam berkawan.  

aku mungkin boleh maafkan korang, tapi aku tak akan PERNAH SEKALI pun lupa apa yang korang dah buat belakang aku. maaf ! inilah sikap aku, aku boleh jadi lembut pada orang yang baek pada aku, dan hati aku boleh jadi sekeras-keras kerikil bila orang yang aku anggap kawan baek khianat aku..

aku tak nak menangis lagi kerana korang, cukuplah apa yang aku rasa hari nie, lepas raya nanti aku nak mulakan hidup baru, cukup setakat nie je. 

aku nak ceriakn hari-hari aku semula, tapi macam mana.. cuaca hari nie pun macam faham akan perasaan aku sekarang,. semoga aku tabah dalam menghadapi semua ini. amin :)

No comments:

Post a Comment