Tuesday 1 November 2011

~ LONELY~

Dah lama aku tak tulis blog aku nie..hehe..biasa la bila masalah timbul mood nak tulis tu mmg xada jawabnyer..sekarang nie mmg aku tak nak pikir masalah tu sbbnyer aku xnak pikir lah..lagi pikir lagi sakit hati aku nie..baik aku ignore je masalh sumer tu..aku pun xtahu apa nak jadi dgn hidup aku..bila masa aku akan happy..tiap masa aku akan sedih je..terlalu penat tuk aku lalui semua nie..aku da tak tahan and aku bukanlah org yg kuat tuk terima dugaan yg sebesar nie..tak mungkin aku dapat selesaikan problem nie..Aku redha je dgn apa yg berlaku kat diriku nie..aku xtakkan libatkan orang lain and aku terima yg aku mmg keseorangan..
inilah aku
mybe hidup aku nie mmg telah ditakdirkan keseorangan tanpa sape2 pun disisi aku..mcm gambar nie..
Aku tak kisah sumer tu and aku harus terima hakikat semua masalah nie..!!
      ~ terlalu banyak airmata nie menitis setiap malam..stop la dgn sumer nie..aku xtahan..~

No comments:

Post a Comment