Friday 28 October 2011

rindu..rindu..rindu......

Hari yg ke3 dia menghilangkan diri..terasa rindu kat dia terutama ketawa dia tu..dia selalu buat lawak setiap hari and makes me happy & smile..sebelum nie always on call dgn dia especially sebelum tido..kadang2 berjam2 cakap dgn dye sbb xboring dgn dye..hahaha..but now..maybe dia bz kot..so aku xley nak kaco dye sgt drp aku kne marah dgn dye baik aku diam tggu dye contact aku..haha..kdg2 takut gak tyme dye nie marah..huhu..cukup la sekali kena=)
Hari dia fly to kl with mum and brother..dpt anak buah boy yg ke berapa tah..bestnyer bler ada anak buah..aku nie bila lagi...adoyaiiii..hope dia sekeluarga selamat sampai dan selamat pulang..
 ~ Harap awak selamat dan sentiasa sihat kat KL tu..lau xshat makan ubt JGN DEGIL!!!!!! & jgn makan ubt dgn MEGI..jgn buat pelik2..pang nie kan..haha..

intai dye jap...

nak jalan2 dgn dye

kami inginkan  DSLR yg sama..

pic nie aku letak kat nme dye lam hp..hehe

jum ..photoshot tyme!!
     p/s : jgn nakal2 tau..take a good care and im really miss u so much smpai bwk lam mimpi tau tak..hahaha..
~ I love Danbo~

No comments:

Post a Comment