Saturday 1 October 2011

~ seseorang yang ku sayangi ~

Entry kali nie saya nak kenalkan kat u all tentang kwn baik aku @ adk kesayangan aku..dia nie mmg pendiam mulanyer tapi lepas knal becok gler dak tu..kalah murai..hehehe..dia tu kadang2 NGOK NGEK..kdg2 SENGAL..tapi dia selalu wt idup aku happy and dia byk tlg aku time aku dlm susah..dia ada time aku perlukan dia..tapi kalau dia time marah sejibik macam DOMOKUN..jum kita skodeng sape yang kena!!!!!= )

inilah orgnyer..NORASSYAFIKAH MAHMOD.

Dia nie asalnyer dari KOTA TINGGI and dikenali dgn panggilan IKA..sekarang kami sama2 menuntut ilmu di UITM kampus TERENGGANU dalam bidang pengajian perniagaan..kami berjanji kami akan sama2 berjaya nanti..walaupun kehidupan kami sgt byk mslh n pelbagai dugaan dtg..tapi kami yakin satu hari nanti kami pasti dapat apa yg kami impikan selama nie..


kami selalu gado..hahaha..sampai kwn2 kteorg pun pening dgn kteorg..tapi kteorg gado xlama..aku suka sgt nyakat dia sbb dia akn buat muka domo lau marahkan aku..hahaha..dyelah kawan susah senang saya..hanya DIA!!! hope hubungan nie akan kekal sepanjang hayat dan sampai aku hembuskan nafas aku yg terakhir..AMIN..jum kita tgk gambar plak..sbb lau nak ckp hal dia mmg lama la nak tulis kat sini...
aku akan jge dia mcm adik aku sendiri..aku pun da anggap dia mcm adik aku sendiri..aku takkn biarkan sape2 yg boleh buat dia sakit ati dan aku tak nak org permainkan dia..baik BF baik kwn baik sape2 pun...aku akan lindung dia..


 
at ATM UiTM




cumey kan dia nie

MOMO & KAKA


mcD vs KFC



K.A.M.I

vnie time balik perani

No comments:

Post a Comment