Sunday 9 October 2011

~ something special for my lovely ~

first kita kenal sampai sekarang
Tq tuk sum1 yg penah hadir dalam hidupku..walaupun baru je kenal dgn dia tapi aku rasa da mcm bertahun2 aku kenal dia..dia selalu ada tyme aku perlukan..selalu ada tyme senang dan susah..aku sgt menyayangi dia sbb dy terlalu baik dgn aku, terlalu caring dan membuatkan aku rindu akan dye..aku sgt rindu dgn telatah cumey dan manja dy..selalu menyakat aku dan selalu buat aku ketawa..
aku nak ucap dia ...terima kasih sbb sudi jd kwn@teman tuk sy walaupun sy xsempurna mcm awk..awk terlalu baik tuk sy..TQ 4 everything what you have done to me and sorry if i have mistakes from the start until now..seriusly sy mmg rindukan awk..rindukan senyuman dan gelak tawa awk yg selalu buat saya ketawa..hehe..and xlupa sbb meluangkan masa dgn saya..hehe..
sy xkisah lau awk xsyg sy sbb sy thu sy xde pape makna lam hidup awk dan xpenting lam idup kamu..tapi percayalah yg sy xkn benci awk..and sy akan syg awk..sekali sy syg awk mmg ssh tuk sy benci owg yg sy syg tu walaupun da byk kali sy diskiti, dilukai..=)

If ada masalah u can tell me ok..jgn nak malu2 ye!!! 


JGN bERSEDIH lagi..=)
 sbb kebahagiaan ada untuk mereka yang menangis, mereka yang telah disakiti, mereka yang telah mencari dan telah mencuba kerana merekalah yang biasanya menghargai bertapa pentingnya orang yang telah menyentuh kehidupan mereka...




 




this entry special for you..becoz you part of my life..i want everyone know that i always love you..=)
TQ yayang!!!!

No comments:

Post a Comment